הצעת מחיר חינם בטלפון


קבלו הצעת תיקון חינם בטלפון 050-5554655

יום שבת, 6 בנובמבר 2021

תיקון אייפון 13 פרו מקס

תיקון אייפון 13 פרו מקס על מנת למנוע את זה מומלץ לרכוש כיסוי לאייפון 13 פרו מקס אחד מדגמי האייפון 13 בהחלט הרשימו מאז שהופיעו לראשונה בתחילת החודש. ה-iPhone 13 Pro Max, במיוחד, תופס כרגע את המקום הראשון בדירוג הטלפונים הטובים ביותר שלנו, אבל כל האפשרויות שלך - כולל ה-iPhone 13 Pro ו-iPhone 13 Pro mini - הן תוספות מצוינות להרכב של אפל.


ובכל זאת, כל דבר שנבנה בידיים אנושיות חייב להיות בעל פגמים. וכמה בעיות ראשוניות צצו עם האייפון 13.


אייפון 13 לעומת אייפון 13 פרו: איזה דגם כדאי לך לקנות?

מה שלמדנו מבדיקת המצב הקולנועי של iPhone 13

בנוסף: Apple Watch 7 - זה עשוי להיות המראה הראשון שלנו מהחיים האמיתיים

החדשות הטובות הן שאף אחת מהבעיות שבהן אנשים נתקלים לעת עתה - מעצבנת ככל שתהיה - לא נשמעת כאילו הם פורעי עסקאות. אפילו יותר טוב, הם צריכים להיות ניתנים לתיקון עם עדכון תוכנה, כשהתיקון הראשון מתגלגל תוך כדי. עם זאת, לא ברור מתי יגיעו עדכוני תוכנה אחרים, מה שמאלץ אנשים ששילמו 699 דולר ומעלה לחייך ולסבול כמה חסרונות עם הטלפונים החדשים שלהם, לפחות לעת עתה.


להלן סיכום של הבעיות הגדולות ביותר שדווחו באייפון 13 עד כה. בדוק שוב לעדכונים לגבי מתי הבעיות הללו יתוקנו, ואנו גם נעקוב אחר דיווחי באגים נוספים.


קצבי רענון מהיר של ProMotion לא עובדים באפליקציות מסוימות

תצוגות ה-ProMotion ב-iPhone 13 Pro ו-iPhone 13 Pro Max מסוגלות להגביר את קצבי הרענון שלהם ל-120Hz כאשר הפעולה על המסך דורשת חוויה חלקה וסוחפת יותר. זו התיאוריה בכל מקרה. בפועל, חלק מהאפליקציות של צד שלישי אינן פועלות כראוי עם קצב הרענון המהיר של ה-iPhone 13 Pro.


באופן ספציפי, אפליקציות מסוימות משלבות גלילה של 120 הרץ ומעברים במסך מלא עם אנימציות של 60 הרץ, ויוצרות חוויה ויזואלית צורמת. האפליקציות המושפעות כוללות את אפליקציית Apollo Reddit, על פי דוח 9to5Mac.


איך לתקן את זה: יש כאן שתי בעיות. בתור התחלה, אפל אומרת שיצרני אפליקציות צריכים לסמן את התוכנה שלהם בהצהרה שהם יכולים לתמוך ב-120Hz. אפל מתכננת להבהיר את הדרישה הזו למפתחים. שנית, אפל מתכננת לתקן באג הכולל אנימציות שנבנו באמצעות כלי Core Animation של החברה; התיקון הזה יגיע בקרוב באמצעות עדכון תוכנה.


פתיחת הנעילה של Apple Watch לא עובדת בחלק מדגמי ה-iPhone 13

ייתכן שמכשירי האייפון החדשים לא שחזרו את Touch ID, מה שמאפשר לך לבטל את נעילת הטלפון שלך באמצעות טביעת אצבע, אך ישנה פתרון לביטול נעילת הטלפון כאשר אתה לובש מסיכת פנים ו-Face ID לא יעבוד. מוקדם יותר השנה, עדכון iOS 14.5 הוסיף את היכולת לפתוח את הטלפון שלך עם מסיכת פנים אם גם אתה עונד Apple Watch.


זה די נוח - אלא אם כן אתה במקרה אחד מבעלי האייפון 13 חסרי המזל שגילו שטריק פתיחת הנעילה של Apple Watch כבר לא עובד עם הטלפון החדש שלך. אפל אישרה זאת עם הערה בדף התמיכה שלה.


איך לתקן את זה: תיקון תוכנה זמין כעת. עדכון התוכנה של iOS 15.0.1 מבטיח תיקוני באגים, קורא ספציפית לבעיית פתיחת הנעילה של Apple Watch עבור משתמשי iPhone 13. תצטרך גם להוריד את עדכון watchOS 8 הנלווה.


לחלק מדגמי האייפון 13 יש מסך מגע לא מגיב

פרסומת

מספר משתמשים אומרים שמכשירי האייפון החדשים אינם מגיבים ללחיצות. באופן ספציפי, לפעמים נדרשות מספר הקשות עד שהאייפון יזהה את הקלט שלך. הבעיה מתלקחת עם Tap to Wake ובמסך הנעילה, כמו גם תקריות בכל iOS. נראה כי הפינות העליונות של המסך פגיעות ביותר לבעיה זו.


מסך אייפון 13 מיני ביד עם צמחים ברקע









איך לתקן את זה: זה נשמע כמו עדכון תוכנה ולא בעיה עם החומרה של iPhone 13. למעשה, חלק ממשתמשי אייפון 12 דיווחו גם על בעיה זו לאחר שדרוג ל-iOS 15. זה גורם לנו להאמין שתיקון מגיע בעדכון iOS עתידי.


iPhone 13 Pros עוברים אוטומטית בין מצלמות רחבות במיוחד

זה לא כל כך באג, אלא תכונה. דגמי ה-iPhone 13 Pro כוללים מצב מאקרו חדש המשתמש במצלמה האולטרה-רחבה של 12MP של הטלפון. נסה לצלם אובייקט שנמצא בטווח של 5.5 אינץ' מהעדשה, והטלפון יעבור מהעדשה הרחבה הראשית ליורה הרחבה במיוחד. אפל אומרת שגישה זו עדיפה ללכידת פרטים מקרוב.


לא כולם מסכימים. סקירה של ריימונד וונג מ-Input אומר שהמעבר מתעסק במסגור של הצילום, כשהמצלמה לוכדת פריים שונה ממה שמופיע במאתר התצוגה.


איך לתקן את זה: אפל אומרת שעדכון תוכנה עתידי יאפשר לבעלי אייפון 13 פרו לכבות את התכונה הזו אם הם מעדיפים שהטלפונים שלהם לא יעברו אוטומטית למצלמה בעלת הזווית האולטרה-רחבה בעת צילומי מאקרו. מומלץ לרכוש כיסוי של אוטרבוקס 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה